De laatste voorbereidingen

19 juli 2015 - Winterswijk, Nederland

De laatste voorbereidingen zijn gedaan, online inchecken op de vluchten van Amsterdam naar Kiev en van Kiev naar Almaty. Bella, ons konijn,  naar haar stand-in moedertje Pixi-Li gebracht en 'afscheid' genomen van de buurtjes.

Om de één of andere reden is het laatste moment voordat je op vakantie gaat toch een soort van stressen, heb je alles wel ingepakt? Net op het moment dat je je volle koffer afsluit, kom je erachter dat je de helft vergeten bent in te pakken...en je zat al aan de maximale kilo's...herkenbaar? Tijd om keuzes te maken dus en dat lukt iedere keer weer. Hoe leuk is het niet als je toch voor een verrassing komt te staan wanneer je op plaats van bestemming tot de ontdekking komt dat je de tandenborstels bent vergeten...zolang het daar maar bij blijft is het oke! (Op het moment dat dit geschreven wordt is inmiddels 3x gecheckt of de paspoorten wel zijn ingepakt ) We vliegen morgen om 13:15 met vlucht PS0102 naar Kiev, dan om 19:15 uur verder naar Almaty. We hebben er zin in en zijn er klaar voor !

1. Ina meulenveld:
    19 juli 2015
    Leuk verslagl! Best spannend allemaal maar komt vast goed. Ik kijk al uit naar jullie belevenissen. Geniet!!
  2. Familie ordelman:
    20 juli 2015
    Goede reis en veel plezier
  3. Wevers:
    21 juli 2015
    Dag fam Dorland dit is allemaal heel herkenbaar. Het is nu 4.45 en we zitten in Duseldorf te wachten )-: op onze vlucht naar Antalja om 6.10. Wij wensen jullie een goede reis en we horen wel hoe het jullie verder vergaat in kazastan gr