Reacties

Naam Reactie Datum
Kitty Ron, Linda, Dominique en Fleur was een fantastische… 19 aug. '15
Sanne Wat een fantastische reis en heerlijk om jullie reisverhalen… 17 aug. '15
Familie ordelman Hey buurtjes bedankt voor de mooie verhalen En foto's… 16 aug. '15
Richard ten Dolle Ook namens mij bedankt! Superleuk en goed geschreven… 16 aug. '15
Erwin , Ester , Nikki en Nils ten Pas Lieve familie Dorland, Heel erg bedankt dat we even… 16 aug. '15
Richard ten Dolle Met heel veel plezier hebben we jullie verhalen gelezen.… 16 aug. '15
Casper en manon Wat prachtig weer! En idd wat gaat de tijd snel, het… 13 aug. '15
Linda, Ron, Dominique & Fleur Dankjulliewel en speciale groetjes van Fleur! :-) 13 aug. '15
Wim/ria HALLO BUURTJES Wij hebben genoten van jullie reisverslagen… 12 aug. '15
Sanne Hahaha geweldig! 10 aug. '15
Linda, Ron, Dominique & Fleur Dankjulliewel!!! Fleur heeft haar verjaardag goed… 9 aug. '15
Dini / Jan Onze lieve meid ( sje ) Fleur is vandaag 10 jaar geworden… 8 aug. '15
Sanne Mooi! 8 aug. '15
Sanne Bijzonder hoor, lijkt wel jullie eigen "spoorloos… 8 aug. '15
Nathalie Wat leuk om jullie te volgen via deze weg! Mooie en… 7 aug. '15
Linda, Ron, Dominique & Fleur :-) Dankjulliewel, Manon en Casper! 7 aug. '15
Casper en manon Prachtige foto! 7 aug. '15
Casper en manon Wow! Wat gaaf zeg. De foto's van heel indrukwekkend.… 4 aug. '15
Monique Hey family, Wat overweldigend allemaal lijkt me zeker,… 4 aug. '15
Familie ordelman Geweldig mooie ervaring der bij 3 aug. '15
Wim/ria Hallo fam Dorland Proficiat met jullie verjaardagen.… 30 jul. '15
Linda, Ron, Dominique & Fleur Bedankt voor de leuke reacties en goede wensen en… 28 jul. '15
Manfred Nu dan wel gefeliciteerd met je verjaardag Ron. Een… 28 jul. '15
Dini / Jan Fleur Dominique Linda Ron Ron nu is het zo ver gefeliciteerd… 28 jul. '15
Monique Hey familie, Wat geweldig om dit allemaal te kunnen… 28 jul. '15
Fam. Meekes Lieve Ron, Linda, Dominique en Fleur, wat ontzettend… 27 jul. '15
Wim/ria HALLO BUURTJES Wat leuk dat wij mee kunnen genieten… 25 jul. '15
Familie ordelman Het is toch geen kuuroord waar jullie zitten met modder… 23 jul. '15
Casper en manon Wat fijn dat de reis goed is verlopen! En wat een… 23 jul. '15
Linda, Ron, Dominique & Fleur Hoi hoi, dank voor jullie bericht, leuk! Hier idd… 22 jul. '15
Ina meulenveld Hoi vakantiegangers, wat ontzettend leuk dat we jullie… 22 jul. '15
Richard ten Dolle Hoi Flerodoli's, Helemaal top dat alles goed… 21 jul. '15
Wevers Dag fam Dorland dit is allemaal heel herkenbaar. Het… 21 jul. '15
Familie ordelman Goede reis en veel plezier 20 jul. '15
Ina meulenveld Leuk verslagl! Best spannend allemaal maar komt vast… 19 jul. '15